stud ads orizontal

Make orders for websites and PC / mobile applications



Missed me?

vineri, 27 aprilie 2012

Problema rulmentului uzat la fulia compresorului climatizare auto





Una dintre problemele care apar la compresoarele climatizării autovehiculelor este cedarea rulmentului la fulie. Aceasta duce la apariţia unor zgomote (fluierături) în diverse momente ale funcţionării compresorului (de exemplu atunci cînd acesta se învîrte în gol - climatizarea nu este pornită).

Partea bună este că nu e nevoie să schimbaţi tot compresorul, el se poate recondiţiona: fie se schimbă toată fulia, fie se schimbă doar compresorul din aceasta - în funcţie de problemele apărute.

Ţinînd cont că dimensiunile rulmentului diferă în funcţie de tipul compresorului, iar acesta depinde de climatizarea instalată pe maşină, cea mai bună soluţie este să apelaţi la un mecanic autorizat care să vă spună care este cea mai bună metodă de rezolvare a problemei. Unii sînt în măsură să vă ajutăm la fel de uşor, dar va fi nevoie să le trimiteţi compresorul, iar rezolvarea problemei ar putea să dureze un pic mai mult.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, sa nu aveti incredere in ei, sint de evitat.

Curăţare instalaţie de climatizare pentru Skoda

Metoda de curăţare a instalaţiei de aer condiţionat pentru Skoda depinde de tipul de spray pe care îl veţi lua.

Dacă este un spray aerator acesta trebuie poziţionat lîngă pedala de acceleraţie, se închid geamurile şi uşile, apoi se porneşte climatizarea pe recirculare (ca să nu schimbe aer cu exteriorul), temperatura la minim şi ventilatorul la maxim. Se lasă motorul pornit cam 15-20 minute.

Dacă este un spray spumă (cel mai indicat) trebuie scos filtrul de polen şi cu furtunul ataşat sprayului (este în dotare, vine cu el) şi se spumează toate orificiile tubulaturii de la ventilaţie. Se lasă să acţioneze 15-20 minute (fără să porniţi motorul), apoi se porneşte climatizarea pe recirculare (ca să nu schimbe aer cu exteriorul), temperatura şi ventilatorul la maxim. Se lasă motorul pornit cam 15-20 minute.

Indicaţii precise se găsesc de obicei pe ambalajul sprayului pe care alegi să-l foloseşti.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, sa nu aveti incredere in ei, sint de evitat.

Metode de climatizare auto care ar reduce cu 40% consumul de carburant

Un articol publicat pe Euractiv.ro la final de noiembrie 2012 spunea că în cursul anului 2008 au fost vîndute 13 milioane de autoturisme prevăzute cu aer condiţionat şi că o campanie europeană iniţiată la Berlin a avertizat asupra gradului de poluare şi a costurilor ridicate asociate cu sistemele de climatizare.

Se spune că unii au criticat situaţia şi pe cei consideraţi vinovaţi şi s-a căutat o soluţie la problemă, una care să-i mulţumească pe atît consumatori cît şi pe ecologişti.

Climatizare cu dioxid de carbon (CO2)


Solutia ideala - oricat ar parea de absurd la prima vedere - este realizarea unor sisteme de climatizare pe baza de dioxid de carbon. Desi auzim mai tot timpul ca emisiile poluante de dioxid de carbon sunt raspunzatoare pentru formarea efectului de sera, Jürgen Resch, managerul organizatiei ecologiste germane Deutsche Umwelthilfe explica de ce exista si CO2 benefic pentru atmosfera.

"Dioxidul de carbon e o substanta naturala, care se gaseste in atmosfera sau e produsa prin diferite procese, cum o gasim de exemplu in sticlele de cola sau de bere. Aparatele de aer conditionat pot functiona pe baza de dioxid de carbon. La diferite presiuni, acesta isi schimba temperatura. In calitate de gaz rece este absolut sigur si nedaunator. Dioxidul de carbon e folosit deja de mult ca mijloc de racire, in supermarketuri, de exemplu", spune Resch.

Sofatul ar costa mai putin

Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift:
Sistemele actuale de climatizare functioneaza pe baza de substante chimice, cea mai frecvent utilizata fiind tetrafluoretanul, care, spun specialistii, e de peste 1400 de ori mai nociva pentru mediu decat dioxidul de carbon, in ceea ce priveste efectul de sera.

In 2006, conform Agentiei Federale pentru Mediu (Umweltbundesamt), au fost emise in atmosfera 2 300 tone de tetrafluoretan, ceea ce echivaleaza cu potentialul nociv a trei milioane de tone de dioxid de carbon.

Dioxidul de carbon, folosit ca mijloc de racire pentru aparatele de aer conditionat, ar reduce in plus si costurile aferente combustibililor. O masina cu un astfel de sistem nou de climatizare ar consuma cu 30-40% mai putin, arata studiile Organizatiei Interguvernamentale pentru Schimbari Climatice (IPCC).

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, sa nu aveti incredere in ei, sint de evitat.

Instrumente şi consumabile pentru atelierele auto în vederea reparării sistemului de aer condiţionat

Următoarele instrumente şi consumabile sînt cîteva dintre cele dedicate atelierelor auto care se ocupă pentru repararea sistemului de aer condiţionat la autovehicul, încărcarea cu agenţi de răcire (freon), etc.

Mini lampa cu ultraviolete MC53512


Mini-lampa cu ultraviolete are un spot luminos; bagheta flexibila pentru acces in locuri inguste; dispozitiv de prindere rugos ergonomic; ochelari protectie.

Set universal oringuri


TLRK Set universal O-ringuri (18 dimensiuni x 10bucati)

Trusa universala chei ventile auto


Trusa universala chei ventile auto

Trusa detectie scapari refrigeranti cu ultraviolete MC53500


Ea contine:

  • lampa cu ultraviolete 12V/50W; fise conectare la bateria masinii pentru lampa

  • dozator-injector manual cu piston pentru solutie fluorescenta, capacitate 60 ml

  • cupla rapida cu bile pentru sisteme AC/R134a; adaptor pentru sisteme AC/R12

  • doza 60 ml cu solutie fluorescenta; lichid pentru curatat solutie fluorescenta

  • INCLUDE: ochelari protectie; servieta din plastic pentru transport


Detector electronic de scapari MC55100


Detecteaza orice tip de refrigeranti HFC-HCFC-CFC; 3 nivele de senzitivitate (5 nivele de detectie); indicator luminos cu LED-uri pentru nivelul scaparilor de freon; detecteaza scurgeri de minim 3 g pe an; servieta din plastic pentru transport.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, sa nu aveti incredere in ei, sint de evitat.

A Perfect Match. BMW Classic.





 A Perfect Match este un film de scurt metraj făcut de către cei de la BMW Classic. Personajul principal al filmului este Jack, iar actiunea urmăreşte căutarea unui model adecvat pentru înlocuirea vechii maşini a lui Jack, un BMW 1602, cu una care sa aiba aer conditionat. La imboldul unei fete, evident.  În final găseşte o maşină pe placul său, una căreia mecanicul îi adăugase aer condiţionat într-un fel neobisnuit.

Conform datelor istorice, modelul BMW 1600 şi-a făcut debutul la Geneva auto show în 1966 şi a fost comercializată pînă în 1975. Ea a apărut la îndemnul unui importator BMW din SUA care i-a convins pe reprezentaţii BMW că o versiune cu două uşi a modelului 1500 se va vinde mult mai bine. Puterea noului model era transmisă roşilor din spate cu un motor M10 de 96 CP şi un cuplu de 123 Nm.

Filmul a fost premiat la sfîrşitul anului 2010 la Cannes cu premiul Corporate Media & TV Awards.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, sa nu aveti incredere in ei, sint de evitat.

La exterior, maşină retro (de epocă). În interior, aer condiţionat

Anul trecut Ştirile ProTV au povestit despre maşinile de epocă care circulă pe drumurile româneşti: au aspectul unor modele vechi ("retro"), dar dotările sînt moderne.
Primesc accesorii la nivelul anului 2011 - aer conditionat, geamuri si decapotari electrice.

La exterior masina e neschimbata, ca acum o jumatate de secol, in timp ce la interior multe piese sunt de ultima generatie. Autoturismul se comporta bine pe sosele, iar proprietarul stie ca nu va trece neobservat in trafic.

http://www.stirileprotv.ro/lbin/video_embed.php?media_id=60509396&section=20307&video_section_id=

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, sa nu aveti incredere in ei, sint de evitat.

Consumul de carburant la folosirea aerului condiţionat la maşină şi la deschiderea geamurilor

Un scurt video cu Maria Radu şi unul dintre reprezentanţii Skoda in România despre consumul de carburant la folosirea aerului condiţionat la maşină şi la deschiderea geamurilor.
http://www.feminis.ro/movieplayer.swf

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, sa nu aveti incredere in ei, sint de evitat.

Recomandări pentru folosirea climatizării la autovehicule

Mecanicii au observat din experienţa ultimilor ani că odată cu înaintarea în vîrstă a autovehiculului şi apariţia uzurilor apar de asemenea şi scurgeri periodice la agentul de răcire a sistemului de aer condiţionat. Pentru schimbarea freonului din sistemul de climatizare este nevoie de echipament specializat şi costuri destul de piperate (în funcţie de zona geografică şi de seriozitatea atelierului auto - unii profită de pe urma clienţilor).

Am cîteva recomandări pentru folosirea climatizării ca să prelungiţi folosirea în condiţii optime, întîrziind astfel apariţia uzurilor:



  • Folosiţi climatizarea chiar şi în timpul iernii (de exemplu la dezaburirea parbrizului - este mult mai eficient decît sistemul de ventilaţie normal). Asta poate elimina nevoia de completare cu freon: compresorul de aer condiţionat foloseşte o garnitură pentru a reţine agentul de răcire, iar aceasta are nevoie de o peliculă de ulei. Uleiul se usucă dacă sistemul de aer condiţionat nu este folosit pe timpul iernii, astfel apar scurgeri care vor fi observate la următoarea folosire (în sezonul estival).


Recomandări pentru folosirea climatizării fără a pune în pericol sănătatea celor din autovehicul



  • Atunci cînd în maşină aveţi copii mici aerul condiţionat trebuie folosit corect şi cu măsură. Medicii pediatri susţin că temperatura ideală pentru bebeluşi este cuprinsă între 24-25°C, iar aerul condiţionat nu trebuie să bată direct spre ei.

  • Trebuie să ştiţi că componentele de plastic ale sistemului de ventilaţie din maşină elimină o subtanţă cancerigenă denumită benzen. Înainte de a porni climatizarea (mai ales dacă este prima oară după o pauză mai lungă) este bine să deschideţi geamurile şi să aerisiţi autovehiculul pentru a nu inhala această substanţă. În anumite cazuri, atunci cînd este vorba de femei gravide, benzenul poate provoca avort sau malformaţii la naştere.

  • În mod normal umiditatea din habitaclu trebuie să fie undeva între 60 şi 70%, iar temperatura între 21 şi 25 grade Celsius. Atunci cînd umiditatea este prea scăzută şi temperatura prea mare se pierde umiditatea din interiorul nasului (care în mod normal este acoperit de un strat de mucus care îl protejează de infecţii), cavitatea nazală se usucă iar bacteriile se depun acolo şi încep să se reproducă.

  • Atunci cînd folosiţi în mod îndelungat acelaşi aer în habitaclul maşinii (prin recirculaţie într-un sistem închis - nu se mai fac schimburi de aer cu exteriorul) sistemul de climatizare nu mai elimină bacteriile ci le menţine înăuntru. În timp asta duce la apariţia bolilor precum conjunctivita, rinita şi faringita.


Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, sa nu aveti incredere in ei, sint de evitat.