stud ads orizontal

Make orders for websites and PC / mobile applications



Missed me?

miercuri, 2 septembrie 2009

Cofeina trezeste Google

Este greu de crezut că o companie monopolistă ca Google ar putea să fie speriată de noile motoare de căutare (ca și Bing sau cel la care lucrează Facebook), sau chiar și combinația lor cu Yahoo (mai ales că Yahoo a acceptat ca propriul lor motor de căutare să fie înlocuit cu Bing). Dar, chiar și așa, la numai două luni după ce Microsoft a lansat Bing, Google a anunțat că dezvoltă o nouă tehnologie de căutare pe rețea (online) cu numele de cod „Caffeine” (Cofeina), ceea ce ar putea schimba poziția pe care o ocupă companiile în rezultatele căutarilor. Pentru acele companii și persoane fizice care fac buni sau care supraviețuiesc în funcție de traficul generat de Google, noua tehnologie reprezintă un motiv de ingrijorare.

Google a sugerat, pe jurnalul oficial al companiei, faptul că tehnologia Caffeine ar putea schimba rezultatele căutarilor, iar asta ar putea obliga beneficiarii de pe urma motorului de căutare Google să-și schimbe soluțiile de optimizare a rezultatelor în motoarele de căutare (SEO) pentru a-și proteja rezultatele bune în capătul de început al listei rezultatelor.

Oficialii de la Google au anunțat pe 10 august că compania caută ajutor pentru a testa, a actualiza și îmbunătăți sistemul de căutare care va suferi modificări la indexarea sa, acordarea de ranguri și la mecanismele de spionare a conținutului paginilor (crawl). Angajați de pe Silicon Alley speculează că Caffeine ar putea fi „proiectul secret” la care se referea ziarul New York post în luna iunie cînd Sergey Brin, cofondatorul Google, a alcătuit o echipă de experți în căutări Google pentru a scruta motorul lui Google ca răspuns la Bing.

„În ultimele luni o echipă mare de Googleri a lucrat la arhitectura de nouă generație pentru motorul de căutare Google. Sperăm ca noua tehnologie să aducă un plus de viteză și precizie pentru Google”, au anunțat pe blogul companiei doi dintre responsabilii de proiect, Sitaram Iyer și Matt Cutts.

„Cei mai multi utilizatori nu vor sesiza schimbări în rezultatul căutarilor. Dar dezvoltatorii web și cercetătorii puterii de calcul ar putea sesiza diferențe”, scriu cei doi ingineri Google în jurnal.

Bing, redenumitul Live Search și în curînd integrat în Yahoo, a inclus un număr de modificări ale interfeței cu utilizatorii, ca și unele șiretlicuri ale algoritmului de căutare Microsoft folosit. Pagina de test a Caffeine — disponibilă pentru oricine începînd din 10 august, atunci cînd este funcționabilă — nu oferă nici un fel de șiretlic UI vizibil. Modifică, totuși, modul în care rezultatele sînt afișate.

Motorul de căutare Land a făcut o comparație punct cu punct a căutării „Buffy the Vampire Slayer” folosind atît vechiul cît și noul motor de căutare Google. Au descoperit faptul că noua infrastructură Google a afișat rezultatele cu video și știri în jumătatea inferioară a paginii. Sistemul de căutare curent de la Google, totuși, afișează știrile la început, secvențele video la mijloc iar imaginile în partea de jos a paginilor.

Cu Bing, imaginile Mobz sînt prima locație. Întreagă pagina Bing apare ca o pagină web optimizată pentru a le vinde utilizatorilor ceva: descărcări Moby MP3, tonuri de apel, afișe, tricouri. Cu Caffine, locațiile video sînt a patra categorie pe pagină. Știrile și intrările din jurnale despre Moby sînt puțin mai jos. La Bing știrile și locațiile din jurnale nu apar pe nicăieri printre rezultatele din prima pagina.

Acesta este departe de a fi un test definitiv, dar, cel puțin pînă acum, sistemul de intexare din cadrul Caffeine de la Google pare să producă rezultate care sînt mai asemănătoare cu cele de la Bing în orice fel.

Mesaj de ultimă oră de la sandbox al Caffeine:

„Vă rog să încercați căutarea din nou în cîteva ore.

Actualizăm elementele din centrul nostru de date. Sandbox al Caffeine ar trebui să fie disponibil pentru alte căutări în cîteva ore.”

(„Please try your search again in a few hours.

We are upgrading elements of our data center. The Caffeine sandbox should be available for searching again in a few hours”

Locații utile:

http://www.businessinsider.com/google-shows-off-next-generation-search-architecture-2009-8

http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2009/08/help-test-some-next-generation.html

http://www2.sandbox.google.com/


Articol preluat de aici:

http://www.supravirtual.ro/stiri/Cofeina_trezeste_Google

Caffein awakens Google

It’s hard to believe that a monopolist company like Google could be frightened by the new search engines (as Bing or the one Facebook is developing), or even their combination with Yahoo (especially because the Yahoo accepted that their own search engine to be replaced by Bing). But, evan so, just just a couple of months after Microsoft launched Bing, Google announced it is tweaking a new technology to search online with the code name „Caffeine”, that could change the position the companies are holding in the search results. To that companies and persons that makes good money or they are surviving according the traffic generated by Google, the new technology represent a motive of worry.

Google suggested on the company's official blog, the fact that the technology could change the results of the searches, and that could oblige the beneficiaries of the Google search engines to change the solutions to optimize the results of the search engines (SEO) to protect their good results in the top of the list.

rezultatele bune în capătul de început al listei rezultatelor.

Google officials said on August 10 that the company is seeking help testing a new-and-improved search system, codenamed “Caffeine” — complete with changes to its indexing, ranking and crawling mechanisms. Silicon Alley Insider speculates that Caffeine could be the “secret project” to which the New York Post was referring back in June when it reported that Google cofounder Sergey Brin was assembling a team of Google search experts to tweak Google’s engine in response to Bing.

„For the last several months, a large team of Googlers has been working on a secret project: a next-generation architecture for Google's web search. We are hoping that the new technology to bring a plus in speed and precision for Google”, announced on the company blog two of project responsibles, Sitaram Iyer and Matt Cutts.

Most users won't notice a difference in search results. But web developers and power searchers might notice a few differences”, are writing the two Google engineers in the blog.

Bing, the renamed Live Search and soon going to be integrated in Yahoo, included a number of user-interface changes, as well as tweaks to the underlying Microsoft search algorithm. The Caffeine test site — available for anyone starting August 10, when it is not down — doesn’t offer any kind of noticeable UI tweaks. It does, however, change the way results are ranked.

Search Engine Land did a side-by-side comparison of a search for “Buffy the Vampire Slayer” using the old and new Google engines. They found the new Google infrastructure returned video and news results midway down the page. The current Google search system, however, returned news at the top, video in the middle, and images at the bottom of the page.

With Bing, Moby images are the first link. The whole Bing page feels more like a site optimized to sell users something: Moby MP3 downloads, ringtones, posters, t-shirts. With Caffeine, video links are fourth on the page. News and blog posts about Moby are a little further down. On Bing, news and blog links are nowhere to be found on the first page of results.

This is hardly a definitive test, but so far, Google’s Caffeine indexing system seems like it is meant to yield results that are more Bing-like in any way.

Last hour message from Caffeine sandbox:

„Please try your search again in a few hours.

We are upgrading elements of our data center. The Caffeine sandbox should be available for searching again in a few hours”

Useful links:

http://www.businessinsider.com/google-shows-off-next-generation-search-architecture-2009-8

http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2009/08/help-test-some-next-generation.html

http://www2.sandbox.google.com/

Articol preluat de aici: http://www.supravirtual.ro/stiri/Caffein_awakens_Google

Raluca Lupoaie, viitor medic, invata despre operatii de la 12 ani. Pe corpul ei. Un pic de ajutor nu i-ar strica.

În general ignor mesajele de genul acesta pentru că de obicei sint fie prea vechi, fie pentru că nu-mi place să ajut decît dacă mă implic personal. Acum însă, consider că e necesar retransmiterea acestui mesaj:

Raluca are 20 de ani și este studentă la Facultatea de Medicină. Acum 8 ani a fost diagnosticată cu Pectus Excavatum (stern înfundat). La recomandarea medicilor a făcut o operație. Ce au omis medicii să le spună părinților? Că tehnicile chirurgicale dezvoltate pentru „defectul” ei aveau titlu experimental la nivelul anului 2001.

Așa că după 5 ani au apărut complicațiile. Raluca s-a simțit rău și a avut nevoie de o nouă intervenție chirurgicală. În 2006 a plecat la o clinică din Austria unde i-a fost implantată o tijă metalică de 32 cm, care îi susține sternul. Raluca ar fi trebuit să ajungă din nou la clinica din Austria, în 2008, pentru înlocuirea tijei.

Raluca nu a avut bani. Nici acum nu are. A avut o promisiune, dar…

Raluca trebuie să ajungă până pe 7 septembrie 2009 la Clinica Donau din Viena, pentru operația de înlocuire a tijei. Este termenul limită. Intervenția costă 6.000 de euro din care Raluca are 500.

Raluca are nevoie de 5.500 de euro. Dacă puteți și vreți să ajutați:

ING Bank – Galați

RO 46 INGB 0000 9999 0018 0406

Titular: Lupoaie Firuța

Pentru Raluca Lupoaie luptă prietena ei, Diana Grădinaru (jurnalist la Business Standard). I s-a alăturat Dragoș Stanca.

Contact: Diana Grădinaru, telefon 0734 667 662, E-mail: lafoggie@yahoo.com sau gradinaru.diana@yahoo.com


Articol preluat de aici: http://www.supravirtual.ro/stiri/Raluca_Lupoaie,_viitor_medic,_invata_despre_operatii_de_la_12_ani._Pe_corpul_ei._Un_pic_de_ajutor_nu_i-ar_strica.

Petru Clej, revista acum.tv si mult, mult spam

Primul și cam singurul meu contact cu Petru Clej a fost cu ocazia unei discutii despre țigani și termenul inventat rromi care e folosit la adresa lor în ultimii ani. A fost o discuție de pe poziții diferite, dar e irelevantă din punctul de vedere al mesajelor care au continuat să vină de la el.

Vreau pe această cale să atrag atenția asupra unei forme de spam prin intermediul căreia se trimit mesaje de la adrese electronice diferite (se tot schimbă în timp), fără posibilitatea de a te dezabona. Chiar dacă, inițial, a fost dat acceptul de a primi mesaje de promovare (a revistei săptămînale de pe pagina http://www.acum.tv, un domeniu parcat de fapt la http://www.romanialibera.com/), nu există nici o metodă clară de a opri mesajele. Da, există filtrele de spam, dar nu sînt o soluție garantată atunci cînd adresa electronică se schimbă constat. Mai puteți șterge mesajele fără să le deschideți, dar cînd vine vorba de multe mesaje (de la expeditori diferiți) asta e doar pierdere de timp și energie. Da, există posibilitatea de a-i trimite mesaje de răspuns expeditorului prin care să-i cereți să înceteze, dar reacția în fața unui asemenea mesaj ține de fiecare persoană în parte. Mai există posibilitatea de a reclama expeditorul autorităților pentru practica de a trimite spam, o soluție în acest sens fiind http://www.abuse.ro/report/add .

Alegerea vă aparține.

Mai jos sînt afișate cîteva dintre adresele electronice de la care am primit spam:

editoracum006@aol.co.uk

editoracum004@aol.co.uk

editoracum001@aol.co.uk

acum.editor@googlemail.com

editor.revistaacum@googlemail.com

editor.acum1@googlemail.com

editor.acum015@googlemail.com

petru.clej@btinternet.com

Articol preluat de aici:
http://www.supravirtual.ro/stiri/Petru_Clej,_revista_acum.tv_si_mult,_mult_spam

Reader's Digest si criza economica

Dacă ar fi să mă iau după ziarele românești, editura Reader's Digest e doar o victimă a crizei mondiale: editorul american al revistelor Reader's Digest a anunțat că va declara faliment, în încercarea de a scăpa de până la 75% dintre datoriile pe care le are. Dacă ar fi să mă iau după propria experiență cu ei, http://www.supravirtual.ro/stiri/ Reader_s_ Digest_sau_ oferte_la_ ore_de_virf , aș spune că promovarea proastă a produselor sale a avut un efect mai mare decît criza. Iar dacă ar fi să mă iau după ce am citit pe rețea aici, promovarea a dus la mai mult decît pierderea unor eventuali clienți.

Românii noștri au o vorbă: "Ce-ti faci cu mîna ta se numește lucru manual". Se aplică și în acest caz.



Articol preluat de aici: http://www.supravirtual.ro/stiri/Reader%27s_Digest_si_criza_economica

Afaceri moarte din start

Articolul de față începe cu o poveste frumoasă, optimistă, dar totuși, doar o poveste. Eroii ei sînt doi tineri potenți, Adi și Petru, care s-au gîndit să înceapă o afacere împreună. E criză, li s-a spus, dar ei știau că ideile lor erau excelente și că puteau face față crizei. În plus, aveau avantajul tehnologiei italiene și prietenilor din cizma Europei în care unul dintre acești tineri era stabilit. Au adunat niște cunoștințe și prieteni și au făcut o prezentare și pe la noi, pe meleagurile de pe malul Crișului Repede. Au găsit o cămăruță dintr-o clădire veche, dar într-un loc central, aproape de cetate, și au început să povestească de pe sisteme de protecție, camere video, sisteme de urmărire prin GPS și convorbiri internaționale la un cost foarte mic. Idei bune, valabile. Dar pînă la urmă totul s-a terminat în coadă de pește, și, în ciuda tentativelor repetate de a se face cunoscuți, nici naiba nu a mai auzit de ei.

Să fi fost de vină abordarea greșită? Sau poate marea și semeță criză de care se plînge toată lumea? Să fi fost lipsa de comunicare sau absența oricărei promovări a produselor proprii? Sau poate că toate acestea împreună.

Aparent, mai sînt unii care își închipuie că o invitație a managerilor sau a specialiștilor IT a cîtorva firme din Oradea, sau oricare alt oraș de altfel, le poate asigura măcar un proiect mare, sau a unor proiecte mai mici. Teoretic se poate, dar e nevoie de o ofertă pur și simplu BETON pentru așa ceva. Sau niște bani de aruncat pentru a testa produsele unei firmă practic necunoscute, și nu cred că există cineva prin zonă care să își permită așa ceva. Om fi trecînd printr-o criză supra-evaluată, dar totuși, e criză.

Aparent, mai sînt unii care cred că vorba zboară de la o persoană la alta despre produsele extraordinare sau oferta deosebită a unei firme. Și ar avea dreptate să creadă asta, dar este valabil doar în cazul firmelor care sînt deja cunoscute. Ca să vă dau un exemplu, în seara asta este concertul Madonnei. E o cîntăreață de renume internațional, și cu toate acestea, promovarea care i-a fost făcută la nivel național din ultimele luni a fost chiar agresivă. Nimeni nu vorbește despre tine dacă nu te cunoaște, și nu cred să fie mai mult de cîțiva care să știe de Bvox sau de http://www.bvoxro.com. La prezentarea de acum cîteva luni nu a fost prezentată presa, și nici n-am remarcat vreo mențiune în mass-media despre firma respectivă.

Pe de altă parte, la cîte mesajele nesolicitate (adică spam, mai pe englezește) am primit de-a lungul timpul (filtrînd mesajele porno sau de mărire a vreunei părți a corpului), mulți sînt adepți ai unei promovări agresive, dar fără să ofere mare lucru în schimb. Din punctul meu de vedere, astfel de afaceri sînt la fel de moarte ca și cele necunoscute. Renumele prost (pe lîngă amenzile pe care le riscă din partea autorităților dacă sînt prinși) poate fi chiar mai rău decît lipsa unui renume de orice fel.

Personal, prefer să las produsele și munca să vorbească în numele meu. Dacă ele nu spun mare lucru, asta e. Reprofilarea este oricînd o soluție, chiar dacă e neplăcută. Face parte din viață. O promovare este necesară, una activă, dar încadrată în limitele bunului simț (ăla pe care ar trebui să-l aibă fiecare, dar care e absent la prea mulți) și în limitele cadrului legal (cu condiția ca acest cadru legal să ajute mai mult decît să facă rău).

Voi ce ziceți? Ce soluții eficiente aveți pentru a vă promova afacerile?

Articol preluat de aici: http://www.supravirtual.ro/stiri/Afaceri_moarte_din_start