stud ads orizontal

Make orders for websites and PC / mobile applications



Missed me?

luni, 14 mai 2012

Fiat Linea primește un plus de eleganță

Acum cîteva zile Top Gear.ro a anunţat că după 5 ani de la lansarea modelului Fiat Linea şi vînzări medii, acestuia îi este schimbat aspectul pentru a fi făcut mai atractiv.
Astfel, se poate observa o bară față nouă, ale cărei grile au fost modificate, principala diferență constând în prezența cromului. Privit din spate, tot cromul este cel care dictează modificările. Bara spate primește un bandou mult mai mare, în timp ce un altul, mai micuț, se află pe hayon. De asemenea, este prezent și un nou spoiler, din plastic.

Cele mai mari diferențe le vei observa însă, la interior. Aici vei găsi un nou bord, în două culori: bej și negru. Sistemul audio este modificat și primește o consolă mai mare. Sistemul de ventilație se schimbă și el, grilele fiind rontujite, iar plasticele polișate.

Din punct de vedere al siguranței, îți vor veni în ajutor ESP-ul, ABS-ul, ASR-ul, precum și 6 airbag-uri. Pentru o mai bună eficiență și economie, va fi disponibil și sistemul Blue & Me, care te va ajuta la un consum mai scăzut de carburant. Ca motorizări, vei avea 2 opțiuni pe motorină (1,3L – 96 CP și 1,6L – 107 CP) și una pe benzină ( 1,4L – 78 CP).

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, nu sint de incredere.

Ei se lauda cu texte de genul celui de mai jos:

Vindem compresoare pentru climatizarea auto de calitate, oriunde aţi fi în România, la un preţ excelent.

Fiat 500 a debutat pe piața germană în versiune electrică

Autopassione anunţă că companiile Karabag și Linde au creat o versiune electrică a lui Fiat 500 care costă 35.000 de euro și este disponibil doar în Germania.
Denumit Karabag 500 E, modelul pur ecologic ajunge la a doua generație, prima fiind disponibilă între 2010 și 2011.

Dezvoltată în parteneriat cu Linde, mașina electrică intră pe piață după aproape un an de teste, modificări și îmbunătățiri constante. Karabag 500 E dispune de un motor ce produce 40 de cai putere, alimentat de la un set de baterii litiu-polimer cu o capacitate de 20 kWh. Noii acumulatorii au fost creați în parteneriat cu compania germană RWE și necesită doar 3 ore pentru a fi încărcate la maxim. Dimensiunile acestora s-au redus la jumătate comparativ cu vechiul 500 E, însă performanțele dinamice sunt ușor îmbunătățite.

Mașina de 3,54 metri lungime poate atinge o viteză maximă de 110 km/h, fiind capabilă să accelereze de la 0 la 50 km/h în 8,5 secunde.

Citadina electrică dispune de o garanție de doi ani și oferă în echiparea standard ABS, ESP, servodirecție, 6 airbaguri, închidere centralizatî și radio-CD cu patru difuzoare.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, nu sint de incredere.

Ei se lauda cu texte de genul celui de mai jos:

Vindem compresoare pentru climatizarea auto de calitate, oriunde aţi fi în România, la un preţ excelent.

Reclama Honda Accord





Reclama pentru modelul Honda Accord rămîne una dintre cele mai bune reclame dedicată maşinilor din ultimii ani.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, nu sint de incredere.

Ei se lauda cu texte de genul celui de mai jos:

Vindem compresoare pentru climatizarea auto de calitate, oriunde aţi fi în România, la un preţ excelent.





Dacă vă interesează să vedeţi cum a fost realizată urmăriţi şi cea de-a doua înregistrare.

Mitsubishi scoate la lumină o ediție de diamant pentru ASX

Articolul publicat de Capital acum două zile spune că SUV-ul compact ASX este cel mai bine v]ndut model Mitsubishi în Europa și în România. Astfel, pentru a păstra viu interesul europenilor, Mitsubishi a pus pe piață o ediție specială a acestui model.
ASX are acum în dotare acoperiș panoramic din sticlă laminată, prevăzut cu lumină ambientală (LED), iluminare interioară tot cu LED, eleron, finisaj argintiu pentru bord, scaune cu masaj, evacuare dublă și o mulțime de alte ornamente care îți iau ochii cu sclipirile lor. Să nu uităm: până și numărul de înmatriculare este evidențiat de o lampă cu LED.

Pierdute printre toate aceste „zorzoane“, dotări precum M-ASTC (sistem de control activ al stabilității și tracțiunii), HSC (sistem de asistență la pornirea în rampă), ESS (semnalizare vizuală pentru frânarea de urgență), sau ABS, EBD și Brake Override System sunt greu de descoperit, dar există, și acestea chiar au o utilitate.

Tehnologie japoneză


Sub carapacea de metal a lui ASX Diamond Edition se află unul dintre cele mai fiabile și mai docile propulsoare care pot fi găsite pe un SUV. Cei 150 CP puși la dispoziția șoferului de motorul diesel de 1.8 litri sunt mai mult decât suficienți pentru a pune în mișcare și a duce - extrem de rapid - către viteze superioare vehiculul de 4,3 metri. ASX este printre puținele SUV-uri diesel la care răspunsul motorului la acționarea pedalei de accelerație este aproape instantaneu, iar cuplul se face simțit mai repede decât te aștepți.

În privința calităților dinamice, modelul nipon se dovedește din nou la înălțime. Și asta chiar dacă, pentru a crește confortul, suspensia a fost adaptată traficulul urban, permițând astfel mașinii să intre într-un ruliu ușor atunci când virajele sunt abordate mai sportiv. Tot la capitolul tehnologie merită menționat și sistemul multimedia performant, intuitiv și, mai ales, compact. Grație posibilității de a rula pe ecran mai multe funcții precum camera video pentru marșarier, comenzile audio, telefonul sau navigația, modulul Clarion elimină o mulțime de butoane care, altfel, ar fi umplut consola centrală.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, nu sint de incredere.

Ei se lauda cu texte de genul celui de mai jos:

Vindem compresoare pentru climatizarea auto de calitate, oriunde aţi fi în România, la un preţ excelent.

Mercedes-Benz prezintă primele fotografii cu noul model de camion Antos

Top gear a anunţat acum cîteva zile că echipa de la Mercedes-Benz are în plan să introducă un camion nou în gamă, denumit Antos. Se spune că el va fi ceva mai mic decît Actros, iar debutul este programat cu puțin timp înainte de Salonul Vehiculelor Comerciale de la Frankfurt din luna septembrie.
Mercedes-Benz Antos va fi pregătit pentru funcția de cărăuș pe distanțe scurte și va fi oferit în diferite volume. Va fi disponibil cu o cabină scurtă sau medie, va avea o lățime de 2,3 metri și va putea fi folosit pe post de cap de tractare sau ca platformă. Ampatamentul va avea dimensiuni cuprinse între 2.650 de milimetri și 6.700 de milimetri. Despre interior nu se pot spune prea multe la ora actuală, dar din schițe se poate observa că va avea o consolă centrală destul de lată și orientată clar către șofer.

Producătorul nu este superstițios, așa că gama de motorizări a modelului Antos va include 13 propulsoare diferite. Cuplate la transmisia PowerShift, acestea vor fi capabile să ofere între 238 CP și 510 CP.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, nu sint de incredere.

Ei se lauda cu texte de genul celui de mai jos:

Vindem compresoare pentru climatizarea auto de calitate, oriunde aţi fi în România, la un preţ excelent.

Aventură 100% românească, cu ultima DACIA CLASICĂ: Dacioţii pînă-n Mongolia

Acum cîteva zile Jurnalul a scris despre proiectul a trei români care vor să parcurgă o parte importantă a două continente (Europa şi Asia) cu o Dacie clasică cu ocazia raliului mongol.
Iulian, fost publicitar, Alexandru, editor foto la Jurnalul Naţional, şi Nicu, biciclist şi actual corporatist, vor merge cu o Dacie până Mongolia, în cadrul raliului umanitar Mongol Rally 2012. Este pentru prima dată când o Dacie va ajunge în Mongolia şi este prima Dacie care participă la acest raliu.

Cei trei „dacioţi” şi maşina tuturor românilor, Dacia 1310, vor parcurge în această vară 15.000 de kilometri, de la Bucureşti tot spre Est, până în Ulan Bator, capitala Mongoliei. Vor trece prin 15 ţări, dintre care Azerbaijan, Turkmenistan şi Uzbekistan, vor ajunge la Marea Aral şi vor traversa Pamirul – a doua cea mai înaltă şosea din lume, aflată la peste 4.500 de metri, dar şi deşertul Gobi.

Startul se va da la Praga la 16 iulie, iar aventura va dura, după toate probabilităţile, aproape două luni. Două luni pe cont propriu: fără ajutorul organizatorilor, fără asistenţă tehnică sau medicală şi fără aer condiţionat.

Deşi niciunul nu a avut Dacie, Iulian, Alexandru şi Nicu vor participa la Mongol Rally cu o Dacie 1310, un produs clasic românesc, înainte de “era” Renault.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, nu sint de incredere.

Ei se lauda cu texte de genul celui de mai jos:

Cu siguranţă dacioţii ar avea mare nevoie de un sistem de climatizare bun ca să facă faţă căldurii din vara asta, dar Dacia clasică nu oferă această opţiune. În schimb noi vindem compresoare pentru climatizarea auto de calitate, oriunde aţi fi în România, la un preţ excelent.

Mazda va asambla anual pînă la 100 de mii de automobile în Rusia

Tendinţele companiilor multinaţionale de a-şi muta producţia în zone mai ieftine şi cu mînă de lucru de calitate este cunoscută şi recunoscută de decenii. Astfel, conform acestei tendinţe, Revista Mişcarea a anunţat în luna mai 2012 că producătorul auto japonez Mazda şi compania rusă Sollers s-au angajat să asambleze anual pînă la 100 de mii de automobile în ținutul Primorsk din Extremul Orient rusesc.
Guvernatorul ținutului Primorsk, Vladimir Miklușevskii, a declarat că Guvernul rus a hotărât să extindă producţia de automobile în Extremul Orient acum câțiva ani, când a introdus taxele vamale pentru maşinile second-hand. „Regiunea se va dezvolta, vor apărea noi locuri de muncă.  Acesta este un proiect social important. Ne bucurăm că pe piaţa rusă a venit un jucător competent în industria de automobile”, a menționat oficialul.

Mazda și Sollers au semnat memorandumul privind construcția unei fabrici comune de producție auto în luna noiembrie 2011, cu o investiție de peste 80 de milioane de dolari. Potrivit înțelegerii, uzina va produce și va livra pentru piața din Rusia două modele – Mazda6 și încă unul, care nu este cunoscut.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, nu sint de incredere.

Ei se lauda cu texte de genul celui de mai jos:

Vindem compresoare pentru climatizarea auto de calitate, oriunde aţi fi în România, la un preţ excelent.

Mazda CX-5 Diesel in Romania

După cum s-a anunţat la începutul lunii mai 2012, modelul Mazda CX-5 Diesel cu un consum de 4,6 l/100km este disponibila în România la un pret de pornire de 24.190 euro (TVA inclus).
Noua Mazda CX-5, in versiunea cu motorizare Diesel, este disponibila la test si in Romania incepand cu aceasta luna. Doritorii vor putea testa motorul de 2.2l diesel care face parte din tehnologiile revolutionare diesel lansate in premiera de constructor prin intermediul acestui nou model. CX-5 diesel are un pret de pornire de 24.190 de euro cu TVA inclus. Modelul se bucura de o cerere crescuta. Deja 35% din unitatile alocate in acest an pentru Romania sunt comandate sau livrate. In ansamblu, compania estimeaza ca echiparea diesel va reprezenta 65% din totalul vanzarilor in 2012.

Noul SUV crossover isi completeaza gama de motoare alaturand propulsorului SKYACTIV-G de 2l benzina motorul SKYACTIV-D 2.2l diesel, care va fi disponibil in doua trepte de putere, de 150 si 175 de CP. Acesta prezinta cel mai scazut raport de compresie din lume, de 14:1, ceea ce se traduce printr-un consum redus cu 20% fata de versiunea anterioara si printr-un nivel mai scazut al emisiilor, modelul respectand normele de poluare Euro 6, ce vor intra in vigoare in 2014. Mazda CX-5 diesel prezinta un consum combinat de doar 4,6 l/100km si emisii de doar 119 gr./km, cele mai scazute valori din clasa.

Mai multe informaţii se găsesc aici.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, nu sint de incredere.

Ei se lauda cu texte de genul celui de mai jos:

Vindem compresoare pentru climatizarea auto de calitate, oriunde aţi fi în România, la un preţ excelent.

Mazda lansează în România modelul în serie limitată Mazda6 Takumi

La mijlocul săptămînii trecute Mediafax publica anunţul Mazda care lansează în România modelul în serie limitată Mazda6 Takumi cu preţuri începînd de la 22.890 de euro (TVA inclus).
Preţul include un avantaj client de aproximativ 4.700 euro reprezentat de o reducere de 2.500 euro şi echipamente în valoare de peste 2.200 euro.

Modelul are la bază versiunea de serie Mazda6 TE Sport.

"Ediţia specială Takumi este disponibilă în două versiuni de motorizare, de 2.0 litri pe benzină (155 CP) şi 2,2 litri diesel (129 CP). Ambele motorizări pot fi comandate cu o cutie manuală, în şase trepte. La exterior Mazda6 Takumi este echipată cu pachetul sport compus din grilă faţă şi eleron spate, geamuri fumurii, jante de aliaj de 17 inci şi senzori de parcare faţă-spate", se arată într-un comunicat Mazda România.

Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, nu sint de incredere.

Ei se lauda cu texte de genul celui de mai jos:

Vindem compresoare pentru climatizarea auto de calitate, oriunde aţi fi în România, la un preţ excelent.