Cîteva din caracteristicile tehnice ale acestui model urmează mai jos. Mai multe informaţii despre el se găsesc pe TopGear.
208 R2 folosește un propulsor complet nou, de 1,6 litri, ce dezvoltă 185 CP la 7,800 rot/min, cuplat la o transmisie secvențială cu cinci rapoarte și comandă pe colana de direcție. Mulțumită distribuției variabile VTi, motorul reușește performanțe foarte bune – are o putere litrică de 116 CP/litru –, păstrând în același timp un nivel al emisiilor de carbon și al consumului de carburant comparabile cu ale motorizării ce echipează modele de serie.
Caroseria fost rigidizată și include acum un roll-cage cu o construcție inovatoare, ce asigură o rigiditate sensibil mai bună comparativ cu sistemele similare folosite de ceilalți constructori. În plus, noul model cântărește cu până la 40 kg mai puțin decât 207 RC, iar distribuția maselor pe punți a fost de asemenea îmbunătățită, oferind o dinamică sensibil ameliorată.
Primul 208 R2 construit va fi folosit drept mașină de deschidere în raliul Tour de Course din Franța (10-12 mai), avându-l la volan pe Stéphane Sarrazin. Primele livrări propriu-zise vor începe spre sfârșitul lui 2012, cu un preț de pornire de 37.500 € pentru kit-ul de conversie și 57.500 € pentru o mașină complet echipată.
Daca ati ajuns aici inseamna ca vrei un compresor pentru climatizare masina care sa va puna la punct aerul conditionat. Nu va ofer asa ceva, n-am la vinzare nici un compresor clima, dar am un avertisment: NU CUMPARATI PRODUSE DE LA http://www.compressor-express.ro si nici de la Glomark International Trade and Services Deposit Company (firma care este in spatele retelei de website-uri compressor-express). Am avut o experienta foarte proasta cu ei, nu sint de incredere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu